Cele mai populare rivalități alimentare

0
758

Concurența va fi întotdeauna o parte a existenței noastre zilnice. În lumea de marketing, acesta este unul dintre principiile de bază. Este constantă. Este feroce. Unitatea de a fi pe partea de sus, pentru a fi cel mai bun produs sau serviciu, este convingătoare. Cea mai vizibilă manifestare a acestui principiu de bază este cea a produselor alimentare. Iată primele 10 cele mai populare rivalități alimentare.

10. Purdy vs. ciocolată Rogers

 Food Rivalries

Ciocolata este una dintre produsele Yummy Foods, care va va spori cu siguranta starea ta de spirit. Pentru un iubitor de ciocolată, trebuie să fi încercat acești doi concurenți și să cunoașteți calitățile lor unice. Fondată în Vancouver, Purdy's se distinge ca o ciocolată de calitate, artizanală. Creativitatea este la înălțime cu această marcă de ciocolată din Canada, deoarece prezintă ciocolată de diferite forme, culori și textura.
Roger, pe de altă parte, este unic, amestecând arome dulci și sărate în produsul lor de valoare. Acest lucru le face populare printre cei care iubesc ciocolata. De asemenea, ele au de asemenea o varietate de arome de a alege; prin urmare, rivalitatea rigidă este un neimportant. Cine credeți că este cel mai bun?

9. Zaxby vs. Bojangles

Food Rivalries

E pui! Da, este. Bojangles și ambele produse de Zaxby oferă o varietate de produse de pui, cum ar fi puiul prajit tradițional și sandvișurile. Racing pentru a servi clienții lor în sud, cea mai mare diferență distinctivă între cei doi rivali este aroma de pui. Dacă vă place cald și picant, Bojangles este cel mai bun. Cu toate acestea, dacă doriți un pui cu aromă de usturoi cu sodiu scăzut, Zaxby poate satisface această preferință. În orice caz, câștigătorii sunt clienții.

8. Marte Chocolate vs. Hershey's

Food Rivalries

Oh, cine nu ar vrea aceste două branduri de ciocolată amuzante? Ambele companii au devenit nume de uz casnic, nu numai în America, ci în lume. Nu există nici o îndoială că aceste mărci concurente sunt atât de superbe în ceea ce privește calitatea, dar ceea ce vestește diferența dintre cele două minciuni în fundațiile lor. Fundația lui Hershey se referă la valoarea comunității și la împărțirea investițiilor, în timp ce Marte este mai mult o societate bazată pe profit, un principiu fondator care le-a transformat într-o companie internațională. Amândoi fac ciocolată delicioasă.

7. Jimmy Johns vs. Metrou

Food Rivalries

Întinse între două sandwich-uri? Ei bine, alegerea este încă a ta, dar ambele garantează fie o tranzacție de 5 USD pe zi, fie cel mai rapid serviciu de livrare. Adevărul este că puteți avea mai multe opțiuni atunci când vine vorba de alegerea cărnii și a pâinii cu Subway. Jimmy Johns, pe de altă parte, este bun în livrarea rapidă pe care Subway nu o are. În plus, clienții cred că Jimmy John este mai bun în calitate. Dar când vrei supă sau salată, Metrou tot drumul.

6. Krystal vs. Castelul Alb

Food Rivalries

Hamburgerii mici sau ceea ce se numește "glisiere" reprezintă factorul unificator între aceste două branduri rivale. Northerners sunt obișnuiți cu Castelul Alb, în timp ce cei de la Sud, Krystal, sunt o privire obișnuită pentru ei. Castelul alb deține distincția de a fi cel mai vechi hamburger de fast-food din SUA. Pe de altă parte, Krystal este al patrulea în rang. În ceea ce privește produsul, acești rivali au foarte puține variații, cu excepția probabil prezența muștarului sau absența acestuia. Când vine vorba de preț, există și o mică diferență. Ca și în majoritatea instituțiilor, de unde ați venit, are multe de-a face cu restaurantul ales de dumneavoastră. Sunteți de la nord sau de la sud?

5. Dairy Queen vs. Baskin Robbins

Food Rivalries

Dairy Queen și Baskin Robbins au fost într-o cursă strânsă pentru mai mult de un secol acum. Popularitatea lor continuă să crească, multe sucursale fiind deschise în multe țări din întreaga lume. Pentru a îmbunătăți vânzările, fiecare companie intră în campanii agresive prin slogane, motto-uri și gama de produse pe care le oferă. Dacă vă uitați atent la sigla lui Baskin Robbins, veți observa numărul "31", care contează "arome de aventura" 31 de la care puteți selecta. Dairy Queen, totuși, rămâne o alegere preferată pentru a se răci, prin care oferă mai mult decât înghețată.

4. Starbucks vs. Dunkin Donuts

Food Rivalries

Fără îndoială, cafeaua este o băutură universală pe care nu o putem rezista. Aroma unei cafea proaspăt preparată este atât de încântătoare încât nu putem să ne ajutăm decât să luăm o ceașcă la Dunkin Donuts sau la Starbucks. Acesti doi sunt cei mai mari jucatori si rivali ai pietei de cafea. Dunkin Donuts este pentru cei care preferă combinația perfectă de gogoși cu cafea. Oferta Starbucks, dimpotrivă, este de a avea o experiență de cafea într-o atmosferă relaxantă de divertisment muzical. Unde ai merge?

3. Popeye vs. KFC

Food Rivalries

KFC sau Popeye? Când te gândești la pui prăjit, nu există nici un fel în care acești doi gigani de pui prăjiți nu v-au venit în minte. În 2015, KFC a fost numărul 2 în vânzările de pui de fast-food, față de Popeye, care a fost al treilea. Dar adevăratul motiv pentru rivalitatea lor este totul despre felul de pui prăjit servit. KFC se mândrește cu amestecul de condimente secrete, care au ieșit din tradiție. Cu toate acestea, Popeye, cu semnătura lui Cajun, este greu de ignorat; prin urmare, ei au, de asemenea, un sprijin imens. Competiția lor devine din ce în ce mai rigidă, deoarece ambele companii s-au aventurat în alte produse care includ biscuiți și cartofi.

2. Burger King vs. McDonald's

Food Rivalries

Cele mai vândute Big Mac de McDonald's și Whopper de Burger King domină derby-ul burger! Ai observat o diferență distinctă între cele două? Deoarece, pe baza testului senzorial, printre cei care nu au experimentat înainte de
alimente fast-food, nu au observat variații ale gustului atunci când i-au dat atât Big Mac cât și Whopper! Rivalitatea legendară continuă.

1. Coca-Cola vs. Pepsi

Food Rivalries

Popularitatea acestor băuturi carbogazoase nu pare să dispară. De-a lungul generațiilor, ei încearcă să depășească reciproc; fie în reclame sau oferte promoționale. Recent, Coca-Cola a avut un mod distractiv de angajare a clienților loiali, permițându-i să aleagă cutii cu numele inscripționat pe ele. De asemenea, Pepsi a venit cu un promo care permite cumpărătorilor săi posibilitatea de a câștiga bilete gratuite de divertisment. Care preferați?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.