Huawei vor fi cele mai bune smartphone-uri din lume

0
786

Reforma

In urma renuntarii la vechiul model de afaceri de a inunda piata cu telefoane ieftine fara nici un brand, compania chinezeasca Huawei s-a ridicat la nivelul unei companii recunoscute international, precum Apple si Samsung. Intrand rapid pe piete noi din toata lumea, Huawei a devenit a 3-a cea mai mare marca de telefoane din lume, cu o cota de piata de 8,3%. Huawei a fost primita cu bratele deschise in special in Europa, unde compania este intr-un stagiu de crestere la un nivel fara precedent, in lumina unor produse de calitate si unei imagini de brand noi.

Inceputuri

Ridicandu-se din inceputul modest din Shenzhen, 1987, Huawei a inceput ca un producator de intrerupatoare de telefon. Evoluand odata cu industria electronica a orasului, compania urma sa devina, pana in anul 2012, un lider global in retelele de telecomunicatii, in ciuda unei inderdictii a guvernului Statelor Unite de a intra pe piata americana si a implicatiilor acesteia.

Rezultate

Produsul principal al companiei Huawei au devenit smartphone-urile, cu 108 milioane de bucati vandute in anul 2015. Cifra este inca cu mult in urma marilor giganti pietei Samsung si Apple, cu 324 milioane, respectiv 231 milioane de bucati. Cu toate aceastea, Huawei ii ajunge repede din urma. In anul 2016, cresterea companiei a fost mai abrupta ca un anul precedent, vanzand 28.8 milioane de smartphone-uri in primul sfert de an, ceea ce inseamna o crestere anuala a vanzarilor de 10 milioane de bucati. Intre timp, Samsung nu a inregistrat nici o crestere, iar Apple a inregistrat o scadere a vanzarilor.

Aceasta pozitie pe piata globala a fost obtinuta prin o initiativa puternica de a-si mari calitatea produselor si in urma unor campanii publicitare puternice.

Mai demult, Huawei se baza pe vanzarea de produse mediocre, dar mult mai ieftine decat cele ale marilor band-uri. „Mediocru, dar ieftin” insumeaza imaginea din trecut al acestul brand, insa lucrurile s-au schimbat radical de atunci.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.